strona główna

Jesteś tutaj: Strona główna » Strona glowna » WYCIECZKA KLAS VII i V DO KRAKOWA –WISŁY - ZATORU

WYCIECZKA KLAS VII i V DO KRAKOWA –WISŁY - ZATORU

Nadszedł długo wyczekiwany przez uczniów PSP w Ciepielowie dzień wyjazdu do Wisły. 24.04.2019 roku wszyscy zebraliśmy się o godz. 5.45 pod budynkiem gminy w Ciepielowie. To był ostatni moment, abyśmy mogli pożegnać się z naszymi rodzicami. Pan Zbigniew Opalski - organizator wyjazdu - ogłosił ostatnie informacje związane z wycieczką, po czym zgodnie z listą zaczęliśmy zajmować miejsca w autokarze. Około godziny 6.00 wyruszyliśmy w trasę. Podróż minęła nam bardzo przyjemnie, w cudownej atmosferze.
            Pierwszym punktem na trasie naszej wycieczki był Kraków. Dojechaliśmy tam około godziny 10.00, gdzie czekała na nas już pani przewodnik. Zwiedzaliśmy m.in. Wzgórze Wawelskie, dom Wita Stwosza, Wieżę Ratuszową, Bazylikę Mariacką i Sukiennice. Po zwiedzeniu dawnej stolicy Polski przejechaliśmy autokarem do Wisły. W naszym ośrodku zjedliśmy kolacje i udaliśmy się do swoich pokoi.
         Drugiego dnia po śniadaniu pojechaliśmy autokarem do Ustronia Polany, gdzie kolejką linową wjechaliśmy na Czantorię. Mogliśmy tam skorzystać z letniego toru saneczkowego. Następie wraz z przewodnikiem weszliśmy na szczyt. Byliśmy na wysokości 995 m n.p.m. skąd widoki były piękne. Idąc granicą polsko-czeską, a później szlakiem turystycznym znaleźliśmy się na Małej Czantorii. Po zejściu z góry wsiedliśmy do autokaru, którym dojechaliśmy do Wisły. Mogliśmy tam kupić pamiątki i zobaczyć pomnik Adama Małysza z białej czekolady. Po zwiedzaniu wróciliśmy do ośrodka wczasowego ,,KŁOS’’ na obiad. Około godziny 16.00 pojechaliśmy do Aquaparku w hotelu Gołębiewski. Po 1,5 godzinnej zabawie w wodzie nadszedł czas powrotu do ośrodka, tam czekała na nas już kolacja.
          W końcu nadszedł 26 kwiecień dzień powrotu do domu. Zaraz po śniadaniu spakowaliśmy nasze bagaże do autokaru i około godziny 9.00 pożegnaliśmy się z Wisłą. Po dwóch godzinach jazdy byliśmy w Energylandii w Zatorze. Każdy z nas mógł korzystać ze wszystkich atrakcji, a na niektórych można było kupić pamiątkowe zdjęcie. Po 5 godzinnym szaleństwie w parku rozrywki nadszedł czas powrotu.
           Podróż minęła nam szybko, w przyjemnej atmosferze. Około godziny 21.30 byliśmy w Ciepielowie, gdzie przywitali nas stęsknieni rodzice. Ta wycieczka na pewno na długo zostanie w naszej pamięci.